Ασφάλειες Ζωής - Πρώην GENIKI Bank - F.A.Q.

Η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία ING έχει δημιουργήσει για εσάς σύγχρονα ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν κάθε σας ανάγκη.

Τα εξειδικευμένα στελέχη του διευρυμένου δικτύου του Ομίλου Πειραιώς σας περιμένουν για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τα προγράμματα που σας ταιριάζουν.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου GENIKI Bank και είχα ασφαλιστήριο ζωής, μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει πλέον;

Το ασφαλιστήριό σας παραμένει σε ισχύ με τα ίδια προνόμια και όρους που είχατε υπογράψει. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο 210 3288000 (από Σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).



 2.  Το ασφαλιστήριο μου το πλήρωνα μέσω πάγιας εντολής από τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα του πρώην δικτύου
      GENIKI Bank, είναι σε ισχύ ή πρέπει να την καταχωρήσω εκ νέου;


Η πάγια εντολή σας είναι σε ισχύ, δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε καμία περαιτέρω ενέργεια.

Γενικές Ερωτήσεις

 1.   Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου GENIKI Bank και είχα ένα ομαδικό ασφαλιστήριο, θα ισχύει μετά την ένωση των τραπεζών;

Βεβαίως το ομαδικό ασφαλιστήριο που συμμετέχετε παραμένει σε ισχύ με τα προνόμια που είχατε υπογράψει.



 2.   Πώς θα πληρώσω το ασφαλιστήριο μου;

Η πληρωμή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων δεν θα αλλάξει και ως εκ τούτου εσείς δεν έχετε να πραγματοποιήσετε καμία επιπλέον ενέργεια. Εφόσον είχατε ορίσει πάγια εντολή αυτή θα συνεχίσει να ισχύει και στην Τράπεζα Πειραιώς.



 3.   Θα ήθελα να ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου.

Για την ακύρωση του θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



 4.   Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου GENIKI Bank με Ασφαλιστήριο Ζωής και θα ήθελα να καταθέσω τα απαραίτητα
       δικαιολογητικά για την αποζημίωσή μου.


Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.