Το Νέο Piraeus Business app είναι εδώ!

Ήρθε το ανανεωμένο “Piraeus Business app”, που σχεδιάσαμε αποκλειστικά για επιχειρήσεις. Καλώς ήρθατε στο ψηφιακό σύγχρονο κόσμο της εταιρικής τραπεζικής! Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας όπου κι αν βρίσκεστε εύκολα και με ασφάλεια. Πραγματοποιείστε πληρωμές, εγκρίσεις, μεταφορές και πολλά ακόμα από το κινητό σας.

Το “Piraeus Business app” είναι διαθέσιμο στο App Store και Google Play Store.


Κατεβάστε την εφαρμογή

Για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή "Piraeus Business app" χρειάζεται να είστε εταιρικός πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς και να έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Piraeus business e-banking.

Γνωρίστε τη νέα εφαρμογή “Piraeus Business app”

Η Τράπεζα Πειραιώς δημιούργησε μία μοντέρνα, φιλική και εύχρηστη εφαρμογή για να σας προσφέρει μία σύγχρονη ψηφιακή εταιρική τραπεζική εμπειρία.

Στην αρχική σελίδα έχετε εικόνα των πρόσφατων συναλλαγών, καθώς και των συναλλαγών για έγκριση.

Επιπλέον, μπορείτε να προγραμματίσετε το επόμενο ραντεβού σας με τον Επιχειρηματικό Συνεργάτη*.

Ενημερωθείτε για όλα τα νέα και τις υπηρεσίες που σας αφορούν όπου και αν βρίσκεστε επιλέγοντας την ενότητα «η Piraeus σου προτείνει».

* Διαθέσιμο μόνο σε Ελεύθερους Επαγγελματίες, Ατομικές Επιχειρήσεις και Μικρές Επιχειρήσεις.

Οι συναλλαγές της επιχείρησής σας γίνονται ακόμα πιο εύκολες και γρήγορες!

Η νέα εφαρμογή “Piraeus Business app” έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των επιχειρήσεων, προσφέροντας ένα μεγάλο πλήθος συναλλαγών και υπηρεσιών, όπως:

  • Μεταφορές χρημάτων και εμβάσματα σε Τράπεζες στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό
  • Παρακολούθηση κινήσεων εταιρικών καρτών
  • Έκδοση Εργοσήμου
  • Έκδοση & Πληρωμή e-παραβόλου
  • Έγκριση συναλλαγών άλλων χρηστών
  • Υπενθύμιση username & Επανέκδοση password
  • Ξεκλείδωμα / Επαναφορά πρόσβασης
  • Γρήγορη ταυτοποίηση συναλλαγών με quick login (4ψήφιο PIN, δακτυλικό αποτύπωμα ή αναγνώριση προσώπου (σε συμβατές συσκευές))

Διαχειριστείτε τις συναλλαγές των εξουσιοδοτημένων χρηστών από το νέο “Piraeus Business app”

Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία Workflows εγκρίσεων μέσω Piraeus e-banking, σας βοηθάμε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους πρόσβασης και διαχείρισης μέσω Piraeus e-banking, ανά χρήστη και συναλλαγή.

Στην εκτέλεση των συναλλαγών σας, πρόσβαση έχουν μόνο οι χρήστες που εσείς εξουσιοδοτείτε ανάλογα με το είδος και το χρηματικό ποσό της συναλλαγής (workflow εγκρίσεων).

Έτσι, όταν ένας εξουσιοδοτημένος χρήστης καταχωρήσει μία συναλλαγή, η οποία απαιτεί έγκριση, ειδοποιείστε με email, συνδέεστε στο Piraeus Business app και διαχειρίζεστε την συναλλαγή (έγκριση/απόρριψη).

Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Υπενθύμιση username κατά την πρώτη είσοδό σας στην εφαρμογή “Piraeus Business app”

Έχετε ξεχάσει το username σας για το Piraeus e-banking; Δείτε με απλά βήματα, πώς μπορείτε να το ανακτήσετε κατά την είσοδό σας στο “Piraeus Business app”, κάνοντας χρήση του 16-ψήφιου αριθμού της προσωπικής χρεωστικής σας κάρτας και του κινητού σας αριθμού που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

  1. Κατεβάζετε το “Piraeus Business app”.
  2. Επιλέγετε «Σύνδεση».
  3. Καταχωρείτε username. Εάν δεν το θυμάστε επιλέγετε «Ξέχασες το Username;».
  4. Επιλέγετε τη χρεωστική σας κάρτα και πληκτρολογείτε τα ψηφία της που σας ζητούνται.
  5. Επιλέγετε «Επόμενο».
  6. Καταχωρείτε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.
  7. Επιλέγετε «Επόμενο».
  8. Eισάγετε τον ΑΦΜ της εταιρείας για την οποία θέλετε να ανακτήσετε το username.
  9. Επιλέγετε «Επόμενο».
  10. Μόλις λάβατε μέσω SMS το username σας.
  11. Επιστροφή στην login οθόνη για την εισαγωγή του username σας.

H διαδικασία υπενθύμισης username ολοκληρώθηκε!

Επανέκδοση Password κατά το πρώτο login στο “Piraeus Business app”

Από την αρχική οθόνη της εφαρμογής “Piraeus Business app” (πριν κάνετε σύνδεση) μπορείτε να κάνετε επανέκδοση password, κάνοντας χρήση του κινητού σας αριθμού που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα, της προσωπικής χρεωστικής σας κάρτας και του PIN της.

  1. Κατεβάζετε την εφαρμογή “Piraeus Business app”.
  2. Επιλέγετε «Σύνδεση».
  3. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε το username που χρησιμοποιείτε στο Piraeus e-banking και πατήστε «Επόμενο».
  4. Καταχωρείτε το password. Εάν το ξεχάσατε, επιλέγετε «Ξέχασες το Password;» και «Επόμενο».
  5. Στην επόμενη οθόνη θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τη χρεωστική σας κάρτα και να πληκτρολογήσετε τα ψηφία της που σας ζητούνται και «Επόμενο».
  6. Στη συνέχεια καταχωρείτε τον αριθμό του δηλωμένου κινητού σας τηλεφώνου και «Επόμενο».
  7. Καταχωρήστε εκ νέου το username σας προς επιβεβαίωση και «Επόμενο».
  8. Καταχωρήστε τον κωδικό extraPIN, που σας έχει σταλεί στο δηλωμένο κινητό σας με Viber ή SMS.
  9. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε 2 από τα 4 ψηφία του PIN της χρεωστικής σας κάρτας και «Επόμενο».
  10. Θα λάβετε άμεσα ένα SMS μήνυμα με το προσωρινό password, το οποίο μαζί με το username θα τα χρησιμοποιήσετε για τη σύνδεσή σας στο Piraeus business e-banking ή στο Piraeus Business app και «Είσοδος»
  11. Καταχωρείτε το username σας και το Τρέχον/Προσωρινό password που έχετε λάβει με SMS και «Επόμενο».
  12. Καταχωρείτε το νέο password σύμφωνα με τις οδηγίες και «Επόμενο».
  13. Επιβεβαιώστε το νέο password και «Επόμενο».
  14. Καταχωρήστε τον κωδικό extraPIN, που σας έχει σταλεί στο δηλωμένο κινητό σας με Viber ή SMS.
  15. H διαδικασία επανέκδοσης password ολοκληρώθηκε!
  16. Στη συνέχεια ορίζετε quick login, για την είσοδο σας στο “Piraeus Business app”.

Πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε το quick login με PIN / δακτυλικό αποτύπωμα / Face ID στην εφαρμογή “Piraeus Business app”;

Αμέσως μετά την καταχώρηση του username & password, ορίζετε εσείς με ποιον τρόπο επιθυμείτε να μπαίνετε στο app, με αναγνώριση προσώπου, δακτυλικό αποτύπωμα ή 4ψήφιο ΡΙΝ. Εάν δεν ενεργοποιήσετε την αναγνώριση προσώπου ή το δακτυλικό αποτύπωμα, θα σας ζητηθεί να ορίσετε ένα 4ψηφιο PIN.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τα push notifications για την έγκριση των συναλλαγών μου;

Έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής για να λαμβάνετε αυτόματα τα push notifications και να επικυρώνετε τις συναλλαγές σας με quick login PIN, Face ID ή δακτυλικό αποτύπωμα. Επιλέγετε το εικονίδιο με τα αρχικά σας στο επάνω μέρος της οθόνης και μετά από τις ρυθμίσεις επιλέγετε "on" στην ένδειξη Ειδοποιήσεις.

Έχω πολλές εταιρείες. Μπορώ να τις διαχειρίζομαι μέσω της εφαρμογής;

Εάν είστε συνδεδεμένος με περισσότερα από ένα εταιρικά προφίλ, κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, πάντα θα σας ζητείται να επιλέξετε σε ποια εταιρεία θέλετε να συνδεθείτε πριν μεταβείτε στην Αρχική Σελίδα της εφαρμογής.
Εάν τα νομιμοποιητικά στοιχεία της εταιρείας σας δεν είναι ακριβή, για να ενεργοποιηθείτε εκ νέου, πρέπει να επισκεφτείτε το κατάστημα της Tράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία της εταιρικής σας εκπροσώπησης.
Η επιλογή "Αλλαγή Εταιρείας" στο μενού του προφίλ σας μετά το login εμφανίζεται μόνο εφόσον υπάρχουν περισσότερα από ένα εταιρικά προφίλ. Επιλέγοντας την, εμφανίζεται η οθόνη επιλογής εταιρειών.

Πώς βλέπω το μενού των εγκρίσεων;

Από την αρχική οθόνη επιλέγετε το μενού "Εγκρίσεις":
Καρτέλα «Εκκρεμεί Έγκριση»: Εμφανίζονται ταξινομημένες ανά ημερομηνία υποβολής οι συναλλαγές που πρέπει να εγκρίνετε καθώς και ο συνολικός αριθμός τους. Στη συνέχεια επιλέγετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε για να μεταβείτε στα στοιχεία της, από όπου μπορείτε να την εγκρίνετε ή να την απορρίψετε.
Καρτέλα «Καταχωρημένες»: Εμφανίζονται ταξινομημένες ανά ημερομηνία υποβολής οι συναλλαγές που έχετε καταχωρήσει και πρέπει να εγκριθούν από άλλους χρήστες της εταιρείας καθώς και ο συνολικός αριθμός τους. Στη συνέχεια επιλέγετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε για να μεταβείτε στα στοιχεία της, από όπου μπορείτε να την ακυρώσετε.
Καρτέλα «Ιστορικό»: Επιλέγοντας την, βλέπετε τις συναλλαγές που ολοκληρώσατε, εγκρίνατε ή απορρίψατε. Με μαύρο απεικονίζεται η εγκεκριμένη συναλλαγή. Με κόκκινο απεικονίζεται η απορριφθείσα συναλλαγή. Επιλέγοντας το εικονίδιο του Φίλτρου μπορείτε να αναζητήσετε βάσει φίλτρων τη συναλλαγή που επιθυμείτε στο Ιστορικό Εγκρίσεων.

Πως ορίζω Online Appointment* με τον Επιχειρηματικό Συνεργάτη στην Τράπεζα Πειραιώς;

Για να κλείσετε ραντεβού με τον Επιχειρηματικό σας Συνεργάτη το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε ενεργούς κωδικούς για το Piraeus e-banking και να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδεθείτε (login) στο Piraeus Business app
  2. Επιλέξτε Ραντεβού από την αρχική οθόνη στα στοιχεία του Επιχειρηματικού Συνεργάτη σας ή επιλέξτε «Τα Ραντεβού Μου» από το μενού Υπηρεσίες.
  3. Επιλέξτε το θέμα που θέλετε να συζητήσετε, τον τρόπο επικοινωνίας που επιθυμείτε π.χ. ραντεβού στο κατάστημα, την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετεί καθώς και άλλους συμμετέχοντες σύμφωνα με την εκπροσώπηση της εταιρείας σας.
  4. Μπορείτε να καταχωρίσετε τα σχόλιά σας προς τον Επιχειρηματικό Συνεργάτη που θα διαχειριστεί το ραντεβού σας.
  5. Πατήστε «Επόμενο», επιβεβαιώστε τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει για το Ραντεβού που επιθυμείτε και ολοκληρώστε το Αίτημα.
  6. Μόλις έχετε κλείσει ραντεβού με τον Επιχειρηματικό Συνεργάτη σας στην Τράπεζα Πειραιώς και από το μενού Υπηρεσίες, μπορείτε να επιλέξετε Τα Ραντεβού Μου για να παρακολουθήσετε το Ιστορικό των ραντεβού σας ή να τα τροποποιήσετε.
* Διαθέσιμο μόνο σε Ελεύθερους Επαγγελματίες, Ατομικές Επιχειρήσεις και Μικρές Επιχειρήσεις.

Έχω τη δυνατότητα μέσω της εφαρμογής να υπογράφω ηλεκτρονικά τα έγγραφα που μου στέλνει η Τράπεζα;

Ναι. Η δωρεάν υπηρεσία Remote Signing επιτρέπει στους εξουσιοδοτημένους χρήστες να υπογράφουν τα έγγραφα εξ αποστάσεως και μέσω του νέου Piraeus Business app, κάνοντας χρήση εγκεκριμένων πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής που έχουν εκδοθεί από εγκεκριμένους παρόχους υπηρεσιών πιστοποίησης

  1. Συνδεθείτε (login) στο Piraeus Business app.
  2. Επιλέξτε Remote Signing από το μενού Υπηρεσίες.
  3. Στο μενού «Προς Υπογραφή» θα βρείτε τα έγγραφα που απαιτούν την υπογραφή σας.
  4. Στο μενού «Σε εξέλιξη» θα βρείτε τα έγγραφα σε εκκρεμότητα, που δεν έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο των υπογραφών.
  5. Στο μενού «Ολοκληρωμένα» θα βρείτε συμπληρωμένα τα έγγραφα, τα οποία έχουν υπογραφεί ψηφιακά από όλους τους υπογράφοντες.
  6. Στο μενού «Ακυρωμένα» θα βρείτε τα ακυρωμένα έγγραφα.

Μπορώ μέσω του Piraeus Business app να αιτηθώ την έκδοση Βεβαιώσεων & Υποστηρικτικών Εγγράφων;

Στο ανανεωμένο Piraeus Business app, για τους εξουσιοδοτημένους χρήστες, είναι διαθέσιμη μία σειρά από συχνά αιτούμενες βεβαιώσεις ή έγγραφα, με άμεση έκδοση ή με έκδοση με αίτηση. Στην περίπτωση της άμεσης έκδοσης, ο πελάτης λαμβάνει άμεσα την βεβαίωση, ενώ στην έκδοση με αίτηση μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της αίτησης μέσω του app και θα την λάβει στο email που έχει ορίσει.

  1. Συνδεθείτε (login) στο Piraeus Business app.
  2. Επιλέξτε Βεβαιώσεις, αιτήσεις & υποστηρικτικά έγγραφα από το μενού Υπηρεσίες.
  3. Στο μενού «Διαθέσιμα έγγραφα» θα βρείτε τις κατηγορίες από τις οποίες μπορείτε να αιτηθείτε την έκδοση βεβαιώσεων ή εγγράφων, όπως και να εκκινήσετε άμεσα Νέα Αίτηση.
  4. Στο μενού «Αίτηση» θα παρακολουθήσετε την πορεία της Αίτησης που έχετε καταχωρήσει.
  5. Στο μενού «Ιστορικό» θα βρείτε αναρτημένες όλες τις Αιτήσεις που έχετε καταχωρήσει.
    Μέσω του μενού Βεβαιώσεις, αιτήσεις & υποστηρικτικά έγγραφα του νέου Piraeus Business app μπορείτε να αιτηθείτε:

Με άμεση έκδοση:

  1. Βεβαίωση Τήρησης Καταθετικού Λογαριασμού
  2. Βεβαιώσεις Τόκων Καταθέσεων

Με αίτηση:

  1. Βεβαίωση Ορκωτών Ελεγκτών
  2. Αντίγραφο Εγγράφου Συναλλαγής
  3. Βεβαίωση Εξόφλησης Δανείων και Πιστωτικών Καρτών
  4. Βεβαίωση Οφειλής
  5. Αίτηση Ολικής Άρσης Προσημείωσης