Τώρα Garmin & Τράπεζα Πειραιώς μαζί σας σε κάθε διαδρομή!

Είστε λάτρεις των σπορ και της τεχνολογίας και το Garmin smartwatch είναι ήδη μέρος της καθημερινότητάς σας; Τώρα, μπορείτε να αφήσετε το πορτοφόλι, τα μετρητά και το smartphone σας στο σπίτι και να κάνετε τις συναλλαγές σας ανέπαφα μέσω του Garmin smartwatch σας και με τις κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς!

Με το Garmin PayTM πληρώνετε με μία κίνηση του καρπού σας, εύκολα και με ταχύτητα, τοποθετώντας απλώς το Garmin smartwatch σας στο POS.

Τι χρειάζεστε;


  • Ενεργή κάρτα Visa ή Mastercard® (χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη)
  • Garmin smartwatch που να υποστηρίζει Garmin PayTM
  • Τερματικό (POS) που να υποστηρίζει την τεχνολογία των ανέπαφων συναλλαγών

Πώς προστίθεται μία κάρτα

1.  Στο menu της εφαρμογή «Garmin Connect Mobile» επιλέξτε «Devices» και το ρολόι Garmin που θέλετε να προσθέσετε την κάρτα σας, στη συνέχεια επιλέξτε «Garmin Pay». Εναλλακτικά, από το menu της εφαρμογής «Garmin Connect Mobile» επιλέξτε «Garmin Pay».

2. Ακολουθήστε τις οδηγίες προσθήκης κάρτας της εφαρμογής που περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός 4 ψήφιου κωδικού (passcode), τον οποίο θα χρησιμοποιείτε για τις αγορές σας.

3. Ολοκληρώστε τη διαδικασία εισάγοντας στην εφαρμογή τον μοναδικό κωδικό OTP που θα λάβετε με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

Τώρα είστε έτοιμοι να κάνετε ανέπαφες πληρωμές χρησιμοποιώντας μόνο το Garmin smartwatch σας!

Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Τι είναι το Garmin PayTM;

Το Garmin PayTM είναι ένας τρόπος πραγματοποίησης ανέπαφων πληρωμών με κάρτα σε φυσικά τερματικά (POS) με την εν λόγω τεχνολογία, με χρήση των συσκευών Garmin smartwatch που υποστηρίζουν Garmin PayTM, εύκολα και με ασφάλεια.

Πώς προστατεύονται οι πληρωμές μου;

Νιώστε ασφαλείς όταν κάνετε μια αγορά καθώς στο Garmin PayTM, σε κάθε κάρτα σας, αποδίδεται ένας μοναδικός ψηφιακός αριθμός (token) για τη συγκεκριμένη συσκευή. Ο πραγματικός αριθμός της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στη συσκευή και δεν κοινοποιείται σε εμπόρους. Σημειώνεται ότι στην απόδειξη του τερματικού POS αναγράφεται ο μοναδικός ψηφιακός αριθμός (token) που χρησιμοποιείται για τις Garmin PayTM συναλλαγές σας.

Προσθήκη καρτών

Πώς προστίθεται μία κάρτα στο Garmin PayTM;

Μπορείτε να καταχωρήσετε με απλά βήματα την κάρτας σας στο Garmin PayTM, μέσω της εφαρμογής “Garmin Connect Mobile” επιλέγοντας “Garmin Pay” και ακολουθώντας τις οδηγίες που παρουσιάζονται στην οθόνη σας. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της προσθήκης της κάρτας σας θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε έναν 4ψήφιο κωδικό (passcode), ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τις αγορές σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την εισαγωγή στην εφαρμογή “Garmin Connect Mobile” του μοναδικού κωδικό OTP που θα λάβετε στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ.

Πώς διαχειρίζομαι τις κάρτες μου στο Garmin PayTM;

Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πως να διαχειρίζεστε τις κάρτα σας στο Garmin PayTM.

Σε περίπτωση που επιθυμήσετε να αφαιρέσετε μια κάρτα από το Garmin PayTM και στη συνέχεια να την προσθέσετε ξανά θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας από την αρχή.

Πληρωμές

Μπορώ να πληρώσω με άτοκες δόσεις στην κάρτα μου μέσω Garmin PayTM;

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω Garmin Pay™ σε έως και 12 άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας Visa της Πειραιώς, στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που διαθέτουν ειδικά προγράμματα άτοκων δόσεων.

Σε περίπτωση που διαθέτετε πιστωτική κάρτα Mastercard® της Πειραιώς, για συναλλαγές με άτοκες δόσεις στο σημείο πώλησης του εμπόρου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φυσική πιστωτική σας κάρτα. Εναλλακτικά, ενημερωθείτε εδώ για την υπηρεσία «Μετατροπή Συναλλαγής σε Δόσεις».


Αντιμετώπιση προβλημάτων

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την προσθήκη της κάρτας μου στο Garmin PayTM, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσθήκη της κάρτας σας στο Garmin PayTM ή στην περίπτωση που δεν λάβατε τον μοναδικό κωδικό ΟΤΡ που σας στάλθηκε με SMS, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε την κάρτα από το Garmin PayTM και να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης από την αρχή. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την επαλήθευση της κάρτας σας, βεβαιωθείτε ότι εισάγετε σωστά όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες.

Στην περίπτωση που και πάλι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της προσθήκης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Το Garmin smartwatch μου χάθηκε/κλάπηκε, τι πρέπει να κάνω;

Εάν το ρολόι σας χαθεί ή κλαπεί, μπορείτε να αναστείλετε (suspend) ή να διαγράψετε (delete) την κάρτα σας από την εφαρμογή Garmin Connect στο τηλέφωνό σας. Αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες στο κύριο μενού του Garmin PayTM και μπορούν να επιλεγούν χωρίς να είναι συνδεδεμένο το ρολόι. Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πως να διαχειρίζεστε τις κάρτα σας στο Garmin PayTM.

Εναλλακτικά, στην περίπτωση που στη συσκευή σας είχατε εγγεγραμμένες κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο Garmin PayTM, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αντικατάστασης της Garmin συσκευής μου;

Θα πρέπει να επαναφέρετε τις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις της συσκευής Garmin που θα αλλάξετε, ούτως ώστε να διαγραφούν οι κάρτες που είχατε καταχωρήσει στο Garmin PayTM. Στη συνέχεια θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας στη νέα σας Garmin συσκευή για Garmin PayTM.