Ασφάλεια Συναλλαγών Piraeus e-banking για Επιχειρήσεις


Για να μπορείτε να διαχειρίζεστε το χαρτοφυλάκιο της επιχείρησής σας με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια μέσω Piraeus e-banking, εφαρμόζουμε συστήματα προηγμένης τεχνολογίας, αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας και σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας, προστατεύουν τα δεδομένα σας και θωρακίζουν το κανάλι από την πρόσβαση τρίτων.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.    Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στο Piraeus e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:

    • Τον Κωδικό Εισόδου κάθε χρήστη (User ID)
    • Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)

Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου τους λαμβάνετε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με την υπογραφή της σύμβασής σας. Βρίσκονται στο κουτί Piraeus e-banking box που σας δίνουμε, μαζί με τις οδηγίες χρήσης των υπηρεσιών Piraeus e-banking.


Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Piraeus e-banking, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας (User ID) και τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο ή τρεις μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.



 2.     Κλείδωμα Kωδικών

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus e-banking.


Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στο Piraeus e-banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών:

    • Aπό σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000


 3.     Αυτόματη Aποσύνδεση

Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 7 λεπτά, για τη δική σας ασφάλεια σάς αποσυνδέει αυτόματα.


Για να ενεργοποιήσετε ξανά τη σύνδεσή σας, το σύστημα σας ζητά να ξανακάνετε login ή να ξαναπεράσετε τα στοιχεία της συναλλαγής σας.

Ταυτοποίηση συναλλαγών

Για τη πραγματοποίηση συναλλαγών στo Piraeus e-banking απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή.

Η ταυτοποίησή σας επιτυγχάνεται εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με ειδοποίηση (Push Notification)* ή με αποστολή κωδικού ασφαλείας extraPIN μέσω Viber** ή με SMS στο κινητό του εξουσιοδοτημένου χρήστη της εκάστοτε εταιρίας, είτε με τη χρήση κωδικού προερχόμενου από token generator.

*Τον κωδικό λαμβάνετε με ειδοποίηση (push notification), εφόσον είστε χρήστης του Piraeus app και έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή και στη συσκευή σας.

**Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό τoυ Piraeus e-banking.
Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας, μέσω Push Notification ή SMS, όπως ακριβώς τον λαμβάνετε και σήμερα. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε του Piraeus e-banking από τη λίστα των αποδεκτών στην εφαρμογή Viber αλλά και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.

Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών

Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών

Στο εταιρικό χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεστε μέσω Piraeus e-banking μπορείτε να ορίσετε παραμέτρους ώστε πρόσβαση σε αυτό να έχουν μόνο οι χρήστες που εξουσιοδοτείτε για συγκεκριμένα είδη συναλλαγών με διαφορετικά χρηματικά όρια και εγκριτικά επίπεδα. Επιπλέον, σε όλες τις εγχρήματες συναλλαγές μπορείτε να ορίσετε εγκριτικά σενάρια :

  • Χρηματικό όριο ανά είδος συναλλαγής
  • Εγκριτικό επίπεδο και δικαίωμα πρόσβασης ανά χρήστη
  • Άλλες παραμέτρους για τον έλεγχο των εγχρήματων συναλλαγών σας
Αναλυτικά τα workflows εγκρίσεων στη διαχείριση διαθεσίμων επιχειρήσεων



Εξαίρεση λογαριασμών

Μπορείτε να επιλέξετε την εξαίρεση εκείνων των λογαριασμών που δεν θέλετε να διαχειρίζεστε online ή να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες.

Οι λογαριασμοί που εξαιρείτε δεν ακυρώνονται. Συναλλαγές από αυτούς όμως θα μπορείτε να κάνετε μόνο από τα καταστήματα και τα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς. Εκεί θα ενημερώνεστε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους. Παράλληλα, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε όσες ειδοποιήσεις (alerts) είχατε ορίσει πριν την εξαίρεση των λογαριασμών αυτών, αλλά δεν θα μπορείτε να ορίσετε νέες ειδοποιήσεις.

Κρυπτογράφηση και Απόρρητο Μεταφοράς Δεδομένων

Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:

  • Επιτρέπει σε εσάς, τον πελάτη/επισκέπτη ή συνδρομητή/χρήστη, τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών
  • Απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς


Κρυπτογράφηση

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσής σας (online session) με την υπηρεσία Piraeus e-banking, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).

Κάθε φορά που συνδέεστε στο Piraeus e-banking, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς κρυπτογραφείται με τη χρήση κλειδιού SSL-128 bit της Verisign, της πιο αναγνωρισμένης εταιρείας έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες.




Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Για να παραμένουν απόρρητα τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας με το Piraeus e-banking, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.

Απόρρητο Συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως:

  • Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών της επιχείρησής σας και αυτό μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο
  • Η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας ή τα στοιχεία των συναλλαγών σας, παρά μόνο εφόσον έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρεία σας ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής
  • Όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών της επιχείρησης σας
  • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για την επιχείρηση σας, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους
  • Για τη δική σας ασφάλεια, πρέπει κι εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για το σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).

Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 "Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας:

  • Από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια

των δεδομένων σας στο Piraeus e-banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.


Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus e-banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus e-banking ακολουθώντας κάποιο link.


Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στο Piraeus e-banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.


Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στο Piraeus e-banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως.



Καλέστε:

  • Από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000