1. Προσωπικοί Kωδικοί
Πρόσβαση στο Piraeus e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
-
- Τον Κωδικό Εισόδου κάθε χρήστη (User ID)
- Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)
Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου τους λαμβάνετε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με την υπογραφή της σύμβασής σας. Βρίσκονται στο κουτί Piraeus e-banking box που σας δίνουμε, μαζί με τις οδηγίες χρήσης των υπηρεσιών Piraeus e-banking.
Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία
Piraeus e-banking, για τη δική σας
ασφάλεια το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας (User ID) και τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο ή τρεις μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
2. Κλείδωμα Kωδικών
Εάν κάνετε 3 φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus e-banking.
Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στο Piraeus e-banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών:
-
- Aπό σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
3. Αυτόματη Aποσύνδεση
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 7 λεπτά, για τη δική σας ασφάλεια σάς αποσυνδέει αυτόματα.
Για να ενεργοποιήσετε ξανά τη σύνδεσή σας, το σύστημα σας ζητά να ξανακάνετε login ή να ξαναπεράσετε τα στοιχεία της συναλλαγής σας.