Εταιρικές Κάρτες - Πρώην GENIKI Bank - F.A.Q.

Νέες εταιρικές κάρτες πρώην GENIKI Bank δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές Ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank;

Νέα εταιρική κάρτα πρώην GENIKI Bank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση εταιρικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank. Αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της εταιρικής κάρτας μου;

Ενημερωθείτε για τα χαρακτηριστικά της εταιρικής κάρτας σας πρώην GENIKI Bank μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας Πειραιώς
ή στο 210 32 88 000.



 3.  Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης επιπλέον πρόσθετων εταιρικών καρτών πρώην GENIKI Bank για την εταιρία μου;

Εφόσον έχετε ήδη εταιρική κάρτα πρώην GENIKI Bank, παρακαλούμε επισκεφθείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με το οποίο συνεργάζεστε για να αιτηθείτε την έκδοση επιπλέον πρόσθετης κάρτας.



 4.  Ποιές συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιώ με την εταιρική μου κάρτα πρώην GENIKI Bank στα ΑΤΜs του δικτύου
      καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς;


Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:

  • Ανάληψη Μετρητών
  • Αλλαγή Pin
  • Πληρωμή με κατάθεση μετρητών
  • Ερώτηση υπολοίπου
  • Ενεργοποίηση κάρτας


 5.  Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:

  • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
  • των ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς
  • της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο: 210 32 88 000 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο


 6.  Πώς μπορώ να πληρώνω την εταιρική κάρτα πρώην GENIKI Bank;

Μπορείτε να πληρώνετε την εταιρική κάρτα:

  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • στα ταμεία και στα ΑΤΜs του δικτύου της Τράπεζας
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)


 7.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank, η οποία λήγει σύντομα. Πότε θα λάβω την ανανέωση της κάρτας μου;

Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.



 8.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/απομαγνητισμού.
        Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;


Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθεί την αντικατάσταση της κάρτας σας προσκομίζοντας το υφιστάμενο πλαστικό.



 9.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank και δεν θυμάμαι το PIN της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή
        του;


Για την επανέκδοση του Pin, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας να απευθυνθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 10.  Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού που είχατε δηλώσει, εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.



 11.  Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω SMS ή email κάθε φορά που χρησιμοποιώ την εταιρική κάρτα πρώην GENIKI Bank;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:

  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή


 12.  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την εταιρική κάρτα πρώην GENIKI Bank;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.



 13.  Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής εταιρικής κάρτας πρώην GENIKI Bank;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 210 32 88 000 ή από το εξωτερικό στο +30210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο.



 14.  Η υπηρεσία Verified by Visa ισχύει για τις εταιρικές κάρτες του πρώην δικτύου της GENIKI Bank; Στις συναλλαγές μου με
        συμβεβλημένο έμπορο θα ισχύει ο προσωπικός κωδικός που έχω δηλώσει;


Η υπηρεσία προσωρινά δεν είναι διαθέσιμη. Για την επανεργοποίησή της θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.