e-Banking - Πρώην Millennium Bank

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής winbank της Τράπεζας Πειραιώς υποδέχεται τους χρήστες του e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα. Οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε πλήθος νέων υπηρεσιών και λειτουργιών που προσφέρει η πολυβραβευμένη ηλεκτρονική τραπεζική του Ελληνικού χώρου. Επισκεφθείτε τώρα την ενότητα e-banking της Τράπεζας Πειραιώς και βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιώ για να συνδέομαι στη winbank;

Οι κωδικοί σύνδεσης σας θα παραμείνουν οι ίδιοι με αυτούς που χρησιμοποιείτε στο web banking της Millennium bank και θα τους πληκτρολογείτε στην αρχική οθόνη της winbank.

Συγκεκριμένα:

Ιδιώτες:
    • Στο πεδίο «Username» θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Χρήστη»
    • Στο πεδίο «Password» θα καταχωρείτε τον «Προσωπικό Κωδικό ΡΙΝ»

Εταιρίες (Νομικά πρόσωπα):
    • Στο πεδίο «Username» θα καταχωρείτε τα «Corporateid.Κωδικό Χρήστη», όπου Corporate id: ο κωδικός πελάτη που είχατε στη Millennium Bank και Κωδικό Χρήστη: Ο κωδικός Χρήστη που είχατε στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα
    • Στο πεδίο «Password» θα καταχωρείτε τον «Προσωπικό Κωδικό ΡΙΝ»

To extraPIN στο log-in είναι σε κάθε περίπτωση προαιρετικό και εφόσον έχετε προμηθευτεί τη συσκευή extraPIN generator.



 2.  Είμαι παράλληλα πελάτης και στην Τράπεζα Πειραιώς και έχω ήδη κωδικούς σύνδεσης με τη winbank. Ποιούς κωδικούς πρέπει να       χρησιμοποιώ;

Ιδιώτες:
    • Εάν έχετε ήδη προσωπικούς κωδικούς winbank, οι Millennium κωδικοί σας καταργούνται και ισχύουν αποκλειστικά οι υφιστάμενοι κωδικοί για τη winbank, με τους οποίους θα έχετε πρόσβαση στο ενοποιημένο χαρτοφυλάκιο σας.

Εταιρίες (Νομικά πρόσωπα):
    • Μετά την μετάπτωση και μέχρι την υπογραφή της σύμβασης winbank, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε και τους 2 κωδικούς (πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα & winbank)


 3.  Mπορώ να χρησιμοποιήσω τη winbank άμεσα ή θα χρειαστεί να περάσω από κατάστημα;

Ιδιώτες:
    • Δε χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια. Tην πρώτη φορά που θα συνδεθείτε με την υπηρεσία, θα πρέπει να αποδεχθείτε τους όρους που θα εμφανιστούν και θα συνεχίσετε τη χρήση.
Εταιρίες:
    • Η σύνδεση θα είναι εφικτή αμέσως μετά τη μετάπτωση, καθώς και η πραγματοποίηση συναλλαγών (εφόσον έχουν δηλωθεί τα κινητά τηλέφωνα των χρηστών της εταιρίας σας για την παραλαβή του Κ.Ε.Σ.). Ωστόσο, θα πρέπει να επισκεφθείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, το συντομότερο δυνατό, προκειμένου να υπογράψετε εκ νέου τη σύμβαση χρήσης της winbank.


 4.  Εάν δε δηλώσω τα κινητά τηλέφωνα των χρηστών του εταιρικού μου e-banking, τι θα γίνει αναφορικά με την πρόσβασή μου σε       αυτό;

Μετά τη μετάπτωση στο περιβάλλον της winbank, δε θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε ηλεκτρονικές συναλλαγές ως εταιρικός πελάτης.



 5.  Εφόσον εκπροσωπώ νομικό πρόσωπο, μέχρι ποια ημερομηνία θα πρέπει να επισκεφθώ ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για την υπογραφή της νέας σύμβασης;

Η καταληκτική ημερομηνία είναι η 28/2/2014. Μετά την ημερομηνία αυτή, εφόσον δεν έχει υπογραφεί η νέα σύμβαση, δε θα είναι εφικτή η χρήση της winbank.



 6.  Μόλις συνδεθώ με τη winbank, θα μπορώ να δω όλους τους λογαριασμούς μου;

Ναι, θα μπορείτε να βλέπετε τους λογαριασμούς που τηρείτε στην Τράπεζα Πειραιώς και στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα. Αν είστε ήδη πελάτης και της Τράπεζας Πειραιώς και δε βλέπετε τους λογαριασμούς του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί.



 7.  Από ποια ημερομηνία θα έχω ιστορικότητα των κινήσεων των λογαριασμών μου στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα       μέσω της ιστοσελίδας της winbank;
    • Υπηρεσίες Λογαριασμών / Το χαρτοφυλάκιό μου, στη συνέχεια το λογαριασμό που σας ενδιαφέρει. Επίσης, μπορείτε να προβάλλετε τις κινήσεις του και στο κάτω μέρος της σελίδας επιλέγοντας «Δημιουργία αρχείου XLS».
    • Υπηρεσίες Λογαριασμών / Κινήσεις Λογαριασμών και στη συνέχεια το λογαριασμό που σας ενδιαφέρει. Επίσης, μπορείτε να προβάλλετε τις κινήσεις του και στο κάτω μέρος της σελίδας επιλέγοντας «Δημιουργία αρχείου XLS».


 8.  Για την πραγματοποίηση συναλλαγών θα χρειαστεί πρόσθετος κωδικός ασφαλείας, όπως και στο πρώην δίκτυο Millennium Bank       στην Ελλάδα;

Ο Κωδικός Εγχρήματων Συναλλαγών (Κ.Ε.Σ.) της υπηρεσίας e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα δεν καταργείται. Απλά, πλέον θα ονομάζεται extra PIN και για τον τρόπο αποστολής του θα ισχύσουν τα εξής:
    • Ιδιώτες: Στο πεδίο «Extra PIN» θα καταχωρείτε τον κωδικό (απαραίτητος για την ολοκλήρωση εγχρήματων συναλλαγών) που θα λαμβάνετε μέσω της συσκευής extra PIN generator (εφόσον τη διαθέτετε). Εναλλακτικά, εφόσον έχετε πραγματοποιήσει είσοδο και σας ζητηθεί η εισαγωγή extra PIN, αυτός θα αποστέλλεται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.
    • Εταιρείες: Στο πεδίο «Extra PIN» θα καταχωρείτε τον κωδικό (απαραίτητος για την ολοκλήρωση εγχρήματων συναλλαγών) που θα λαμβάνετε μέσω της συσκευής extra PIN generator (εφόσον τη διαθέτετε). Εναλλακτικά, εφόσον έχετε πραγματοποιήσει είσοδο και σας ζητηθεί η εισαγωγή extra PIN, αυτός θα αποστέλλεται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.

Στο πεδίο «Extra PIN» (για την ολοκλήρωση εγχρήματων συναλλαγών) θα καταχωρείτε τον κωδικό που θα λαμβάνετε μέσω της συσκευής extra PIN generator (εφόσον τη διαθέτετε). Εναλλακτικά, εφόσον έχετε πραγματοποιήσει είσοδο και σας ζητηθεί η εισαγωγή extra PIN, αυτό θα αποστέλλεται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.



 9.  Μέσω του e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα πραγματοποιούσα πληρωμές λογαριασμών, ΙΚΑ και ΦΠΑ.       Θα μπορώ να το κάνω και στη winbank;

Ναι, θα μπορείτε, εφόσον υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό σας.



 10.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα είχα ζητήσει να πληρώνονται οι λογαριασμοί μου (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ,         ΟΤΕ κ.α) με πάγια εντολή. Θα συνεχίσουν να πληρώνονται;

Ναι, θα συνεχίσουν να πληρώνονται, εφόσον υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό σας.



 11.  Όταν κάποιος λογαριασμός δεν πληρωνόταν από πάγια εντολή που είχα ορίσει, η τράπεζα με ενημέρωνε. Θα συνεχίσω να         λαμβάνω ειδοποίηση;

Μετά τη μετάβαση στο σύστημα της Τράπεζας Πειραιώς, δε θα είναι δυνατή η ενημέρωσή σας στην περίπτωση που κάποιος λογαριασμός δεν πληρωθεί, είτε λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου, είτε λόγω ανώτερου ποσού πληρωμής που έχετε ορίσει.
Στην περίπτωση που έχετε δηλώσει ανώτερο όριο πληρωμής, παρακαλούμε επισκεφθείτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί προκειμένου να επαναπροσδιορίσετε ή και να καταργήσετε το όριο αυτό, εφόσον φυσικά το επιθυμείτε.



 12.  Ορισμένες από τις συναλλαγές που εκτελούσα μέσω του e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα (π.χ.         πληρωμές οργανισμών, μεταφορές εκτός τράπεζας) με επιβάρυναν με προμήθεια. Θα ισχύει η ίδια τιμολόγηση και στη winbank;

Για την πραγματοποίηση των συναλλαγών σας μετά την μετάπτωση, θα ισχύει η τιμολογιακή πολιτική της winbank.
Εάν για συγκεκριμένες συναλλαγές έχετε προνομιακή τιμολόγηση, παρακαλούμε απευνθείτε στο κατάστημα συνεργασίας σας προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά.



 13.  Μέσω του e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα είχα τη δυνατότητα να πραγματοποιώ μεταφορές από         ευρώ σε ξένο νόμισμα (ή και αντίστροφα), όπως και να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα χρεώνοντας λογαριασμό σε ξένο         νόμισμα. Θα εξακολουθώ να έχω αυτή τη δυνατότητα στη winbank;

Στη winbank μπορείτε να εκτελείτε μεταφορές σε ξένο νόμισμα με την προϋπόθεση ότι ο λογαριασμός χρέωσης αλλά και πίστωσης είναι του ιδίου νομίσματος. Η πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας θα είναι εφικτή μόνο με χρέωση λογαριασμών σε Ευρώ.



 14.  Πληρώνω το ενοίκιό μου με επαναλαμβανόμενη μεταφορά χρημάτων στο λογαριασμό του σπιτονοικοκύρη μου. Θα συνεχίσει να         πληρώνεται;

Ναι, θα συνεχίσει να πληρώνεται εφόσον υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό σας.



 15.  Είχα ενεργοποιήσει τη δυνατότητα να μη λαμβάνω την έντυπη ενημέρωση της τραπεζικής μου σχέσης (Statement) στη         διεύθυνση αλληλογραφίας μου, αλλά να έχω πρόσβαση μόνο ηλεκτρονικά (μέσω του e-Statement). Θα συνεχίσει να υπάρχει         αυτή η δυνατότητα;

Με την ολοκλήρωση της μετάπτωσης, δεν πρόκειται να σας αποσταλεί το Statement στη διεύθυνση αλληλογραφίας σας. Ωστόσο, αναφορικά με την υπηρεσία e-statement της winbank, σας ενημερώνουμε ότι αυτή θα παρέχεται μελλοντικά μόνο για τις πιστωτικές κάρτες και τους καταθετικούς σας λογαριασμούς, ως ξεχωριστά e-statements.



 16.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα είχα ζητήσει να είναι δυνατή μόνο η παρακολούθηση του         χαρτοφυλακίου μου και όχι η πραγματοποίηση συναλλαγών. Θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα στη winbank;
    • Ιδιώτες: Κατά τη μετάπτωση, η δυνατότητα αυτή θα αναιρεθεί και επομένως θα μπορείτε να εκτελείτε συναλλαγές. Βέβαια αν συνεχίζετε να επιθυμείτε τη μη εκτέλεση συναλλαγών μπορείτε να το δηλώσετε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
    • Εταιρείες: Μετά τη μετάπτωση η δυνατότητα αυτή θα συνεχίσει να υφίσταται.


 17.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα είχα ζητήσει να μην εμφανίζεται ένας ή περισσότεροι από τους         λογαριασμούς μου. Θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα στη winbank;

Μέσω της πλατφόρμας της winbank θα έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε τον αποκλεισμό των λογαριασμών που δεν επιθυμείτε να βλέπετε και να διαχειρίζεστε μέσω της υπηρεσίας

Εταιρείες (χρήστες): Οι υφιστάμενοι χρήστες θα μεταπτωθούν στη winbank με τα δικαιώματα που είχαν και στο πρωήν δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, θα έχετε πρόσβαση στα ίδια προϊόντα που είχατε και πριν. Για οποιαδήποτε μεταβολή θα πρέπει να απευθύνεστε σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 18.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα είχα ονοματίσει τους λογαρισμούς μου για πιο εύκολη         διαχείριση. Θα συνεχίσει να ισχύει αυτό;

Ναι, οι ονομασίες θα διατηρηθούν.



 19.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα είχα ορίσει κάποιους αποδέκτες για μεγαλύτερη ευκολία. Θα         συνεχίσουν να υπάρχουν;

Ναι, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν.



 20.  Θα μπορώ μέσω της winbank να έχω πρόσβαση στην on-line δραστηριότητά μου στο περιβάλλον πρώην δίκτυο Millennium Bank         στην Ελλάδα; Αν ναι, για πόσο διάστημα;

Δε θα υπάρχει η δυνατότητα να δείτε την online δραστηριότητά σας στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα. Ωστόσο, η online δραστηριότητά σας στη winbank θα είναι διαθέσιμη για παρακολούθηση, ακολουθώντας το μενού «Υπηρεσίες Πελάτη/ Ιστορικό Ενεργειών».
Αν σας ενδιαφέρει να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες κάποιας πληρωμής/μεταφοράς, ακολουθείτε το μενού «Μεταφορές-Εμβάσματα/ Ιστορικό Πληρωμών-Μεταφορών» από όπου θα μπορείτε να επανακτήσετε την ηλεκτρονική απόδειξη της συναλλαγής σας. 



 21.  Πώς θα μπορούσα μέσω της υπηρεσίας winbank να επαναφέρω τα όρια στις συναλλαγές που είχα θέσει στο web banking του         πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα;
    • Ιδιώτες: Οι ιδιώτες στη winbank δε χρησιμοποιούν ειδικά όρια και περιορισμούς στις συναλλαγές τους. Αν ωστόσο για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να έχετε όρια ή να θέσετε περιορισμούς, επικοινωνήστε είτε τηλεφωνικά στο 210-3288000, είτε μέσω e-mail στο support@winbank.gr, για να μας ενημερώσετε σχετικά και να προβούμε στις αντίστοιχες ενέργειες.
    • Εταιρείες: Τα όρια στις συναλλαγές που έχετε ορίσει, είναι βασισμένα στα νομιμοποιητικά έγγραφα που έχετε προσκομίσει στο κατάστημα συνεργασίας σας, κατά τη σύναψη της σύμβασής σας. Προσωρινά, θα εξακολουθείτε να έχετε τα όρια συναλλαγών που είχατε και στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα. Ωστόσο, μετά τη μετάβαση στη winbank, τα όρια αυτά θα αναπροσαρμοστούν και σε περίπτωση που επιθυμείτε τη μεταβολή τους, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα συνεργασίας σας με την Τράπεζα Πειραιώς.


 22.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα, η εταιρεία μας είχε διάφορους χρήστες με διαφορετικές         προσβάσεις. Θα συνεχίσουν να υπάρχουν με τις ίδιες προσβάσεις;

Ναι. Για οποιαδήποτε μεταβολή μετά τη μετάπτωση, θα πρέπει να απευθύνεστε σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 23.  Είμαι πελάτης της υπηρεσίας mobile banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα. Θα εξακολουθώ να έχω         πρόσβαση στην αντίστοιχη υπηρεσία της winbank;

Ναι. Καθώς εξ’ ορισμού είστε και πελάτης της υπηρεσίας e-banking, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στη winbank, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς που έχετε στο e-banking (Username & Password).



 24.  Στο e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα, μπορούσαμε να στείλουμε τη μισθοδοσία των εργαζομένων μας         ή την πληρωμή των προμηθευτών μας μέσω αρχείου. Θα συνεχίσει να ισχύει αυτή η δυνατότητα στη winbank;

Η παραπάνω δυνατότητα θα συνεχίσει να ισχύει μόνο εφόσον υπογράψετε τη σχετική αίτηση σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 25.  Μέσω του e-banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα πραγματοποιούσα χρηματιστηριακές εντολές στο Χ.Α.Α.         Θα συνεχίσει να ισχύει αυτή η δυνατότητα στη winbank;

Η winbank σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε το χαρτοφυλάκιό σας αλλά και να διενεργείτε συναλλαγές.