Web Banking - Πρώην Τράπεζα Κύπρου - F.A.Q.

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής winbank της Τράπεζας Πειραιώς υποδέχεται από την Κυριακή 27 Οκτωβρίου τους χρήστες της 1bank του πρώην δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Οι χρήστες μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τις καινοτόμες λειτουργίες που προσφέρει η πιο βραβευμένη ηλεκτρονική τραπεζική του Ελληνικού χώρου, η οποία ήδη φιλοξενεί χρήστες από 7 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς. Μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης, οι χρήστες της του πρώην δικτύου της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, αποκτούν πρόσβαση σε πλήθος νέων υπηρεσιών και λειτουργιών, όπως:

  • Την πολυβραβευμένη υπηρεσία winbank web banking η οποία προσφέρει περισσότερες από 800 διαφορετικές συναλλαγές καλύπτοντας το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τόσο των ιδιωτών όσο και των εταιρικών πελατών
  • Διαχείριση όλου του Χαρτοφυλακίου προϊόντων, online άνοιγμα προϊόντων, πάνω από 700 πληρωμές σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, πρωτοποριακές συναλλαγές, δυνατότητα για αγοραπωλησίες μετοχών σε περισσότερα από 30 Διεθνή Χρηματιστήρια και πολλαπλά επίπεδα εγκρίσεων με διαφορετικά όρια για εταιρικούς πελάτες
  • Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω του winbank phone banking
  • Εξειδικευμένες εφαρμογές mobile banking για κινητά iPhone και Android
  • Πλήρης ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο μέσω της υπηρεσίας winbank Alerts για συναλλαγές σε Λογαριασμούς, Κάρτες, Πάγιες Εντολές καθώς και Χρηματιστηριακές Συναλλαγές

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Από πού μπορώ να μπω στο web banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που πρέπει να πληκτρολογήσετε είναι www.winbank.gr. Κατά την πρώτη σας προσπάθεια εισόδου (log in), στην αρχική οθόνη της winbank, θα πληκτρολογήσετε τους ίδιους κωδικούς εισόδου (Userid & Passcode) με αυτούς που κάνατε log in στην 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Στην συνέχεια θα σας ζητηθεί από το σύστημα να προβείτε σε αλλαγή των κωδικών.

Εάν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία 1bank της Τράπεζας Κύπρου, δεν θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς που είχατε στο πρώην δίκτυο της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.

Εάν είστε ήδη κάτοχος κωδικών της winbank, δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από μέρους σας. Θα συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τους υφιστάμενους κωδικούς σας στη winbank και στην υφιστάμενη πρόσβαση της winbank, θα προστεθούν αυτόματα τα προϊόντα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.



 2.  Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από την 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην       πλατφόρμα της winbank προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Η αντιστοιχία στην χρήση των κωδικών σας στη winbank είναι η εξής (ίδια τόσο για ιδιώτες όσο και για εκπροσώπους νομικών προσώπων):
    • Στο πεδίο «Username» θα καταχωρείτε τον «User Id»
    • Στο πεδίο «Password» θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Ασφαλείας»


 3.  Είμαι κάτοχος κωδικών της winbank και κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία εξακολουθώ να έχω εικόνα μόνο των προϊόντων της       Τράπεζας Πειραιώς και όχι και αυτών που διατηρώ και στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Τι ενέργειες θα πρέπει       να κάνω;

Θα χρειαστεί να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου οι υπάλληλοι να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να γίνει μοναδικοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων που είχατε δηλώσει στις δυο τράπεζες. Εφόσον ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, πλέον κάνοντας είσοδο με τους κωδικούς της winbank, θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα που διατηρείτε τόσο στην Τράπεζα Πειραιώς όσο και στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.

Ωστόσο, μέχρι να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, έχετε την δυνατότητα, κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην 1bank, να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και αντίστοιχα κάνοντας είσοδο στην πλατφόρμα της winbank με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην winbank να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα της Πειραιώς.



 4.  Θα πρέπει να κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία winbank web banking;

Προσωπική πρόσβαση: Δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια, καθώς με την πρώτη επιτυχημένη είσοδό σας στο winbank web banking, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε ηλεκτρονικά τη νέα σας σύμβαση.

Εξουσιοδότηση από τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο): Θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου (ή ο ίδιος ο εξουσιοδοτών σε περίπτωση φυσικού προσώπου) να προσέλθει σε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και να υπογραφεί η νέα σύμβαση για την χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους νομίμως, για το σκοπό αυτό, εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους της εταιρείας σας. Μέχρι τότε θα έχετε πρόσβαση μέσω winbank ανάλογη με αυτή που είχατε στην 1bank, ενδεχομένως με κάποιους επιπλέον περιορισμούς.



 5.  Την συσκευή Digipass που χρησιμοποιούσα στην υπηρεσία 1bank θα εξακολουθώ να τη χρησιμοποιώ;

H συσκευή Digipass της υπηρεσίας 1bank καταργείται και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις συναλλαγές σας στη winbank.



 6.  Η χρήση της συσκευής Digipass προσέδιδε μια επιπλέον ασφάλεια στις συναλλαγές μου. Υπάρχει κάποια αντίστοιχη υπηρεσία       στην Tράπεζα Πειραιώς;

Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε δωρεάν την αντίστοιχη υπηρεσία του SMS extraPIN, η οποία απαιτείται σε όλες τις εγχρήματες συναλλαγές (εμβάσματα, μεταφορές κτλπ). Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία δέχεσθε ένα SMS στο κινητό σας που περιέχει έναν επιπλέον κωδικό ασφαλείας όταν ξεκινάτε να εκτελείτε εγχρήματες συναλλαγές. Σημειώνεται ότι μετά την αποστολή του SMS ο επιπλέον κωδικός έχει ισχύ ενός λεπτού της ώρας.

Βέβαια μπορείτε να προμηθευτείτε και από το κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί την αντίστοιχη συσκευή token, extraPIN generator, προκειμένου να τη χρησιμοποιείτε ακόμα και ως προαπαιτούμενη για την είσοδό σας στην πλατφόρμα winbank.



 7.  Εφόσον πλέον η συσκευή Digipass δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, θα πρέπει να το επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να την επιστρέψετε σε κάποιο κατάστημα, καθώς πλέον δεν θα χρησιμοποιείται στη winbank.



 8.  Πώς θα μπορούσα μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να επαναφέρω τα όρια στις συναλλαγές που είχα θέσει στην 1bank       του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Προσωπική πρόσβαση: Οι ιδιώτες στη winbank κατά βάση δεν χρησιμοποιούν ειδικά όρια και περιορισμούς στις συναλλαγές τους. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να έχετε όρια ή να θέσετε περιορισμούς, επικοινωνήστε είτε τηλεφωνικά στο 210 3288000, είτε μέσω e-mail στο support@winbank.gr για να μας ενημερώσετε σχετικά και να προβούμε στις αντίστοιχες ενέργειες.

Εξουσιοδότηση από τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο): Τα όρια στις συναλλαγές που έχετε ορίσει, είναι βασισμένα στα νομιμοποιητικά έγγραφα που έχετε προσκομίσει στο κατάστημα συνεργασίας σας κατά τη σύναψη της σύμβασής σας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας σας να προσέλθει σε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και να υπογράψει τη νέα σύμβαση για τη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής και εφόσον επιθυμείτε κάποια αλλαγή στις προσβάσεις σας, να προσκομίσετε και νέα νομιμοποιητικά έγγραφα.



 9.  Μπορώ μέσω winbank να δω τις κινήσεις του λογαριασμού μου στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και για πόσο       χρονικό διάστημα;

Θα πρέπει μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να κατευθυνθείτε στο menu με το Ιστορικό Κινήσεων Λογαριασμών Συγχωνευμένων Τραπεζών. Από εκεί μπορείτε να δείτε τις κινήσεις του λογαριασμού από την 1/1/2013.



 10.  Μπορώ να δω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Ναι, μπορείτε.



 11.  Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς ένα οργανισμό ή επιχείρηση, μέσω της 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου         στην Ελλάδα. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνταν από τους πελάτες της 1bank (Ιδιωτών & Επιχειρήσεων) πραγματοποιούνται πλέον από την υπηρεσία winbank web banking. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα πραγματοποίησής τους μέσω του www.easypay.gr καθώς και της υπηρεσίας winbank phone banking.



 12.  Μέσω της υπηρεσίας της 1bank είχα συνδέσει πάγιες εντολές πληρωμής Οργανισμών / Εταιρειών. Θα συνεχίσουν να ισχύουν         και στην winbank;

Ναι, οι πάγιες εντολές πληρωμής που έχετε καταχωρήσει μέσω 1bank, μεταφέρθηκαν αυτόματα στην Τράπεζα Πειραιώς, χωρίς να χρειαστεί κάποια περαιτέρω ενέργεια από μέρους σας.



 13.  Μπορώ να δω και να διαχειριστώ τις κάρτες (πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες) του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου         στην Ελλάδα;

Μπορείτε να δείτε τις πιστωτικές σας κάρτες στις επιλογές του μενού “Πιστωτικές Κάρτες”. Για να έχετε εικόνα των statements των καρτών αυτών και των νέων κινήσεών τους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία i-cardonline.

Μπορείτε να πληρώνετε την πιστωτική σας κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα στην επιλογή «Πληρωμή Πιστωτικής Τράπεζας Πειραιώς» και έχετε τη δυνατότητα να προβείτε και σε αίτηση αυτόματης εξόφλησης.



 14.  Μπορώ να συνεχίζω να φορτίζω την προπληρωμένη κάρτα μου στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα μέσω της         πλατφόρμας της winbank;

Ναι μπορείτε μέσω νέας ειδικής επιλογής που δημιουργήθηκε στη winbank.



 15.  Είμαι χρήστης της Υπηρεσίας On Line Trading μέσω για την παρακολούθηση του επενδυτικού μου χαρτοφυλακίου και τη         διαβίβαση χρηματιστηριακών συναλλαγών. Θα έχω την ίδια δυνατότητα και στην νέα υπηρεσία winbank;

Ναι, μέσω της αντίστοιχης δυνατότητας της winbank.



 16.  Είμαι πελάτης του Factoring και μέσω της εφαρμογής της 1bank παρακολουθούσα την κίνηση του λογαριασμού μου. Θα έχω την         ίδια δυνατότητα και στην νέα υπηρεσία winbank;

Μετά την ενοποίηση των συστημάτων, η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας e- factoring δεν είναι πλέον διαθέσιμη.



 17.  Θα συνεχίσω να έχω την δυνατότητα παρακολούθησης της αποτίμησης των Αμοιβαίων Κεφαλαίων, μέσω της υπηρεσίας της         winbank που διατηρώ στο χαρτοφυλάκιό μου;

Μετά την ενοποίηση των συστημάτων, έχετε τη δυνατότητα παρακολούθησης των αμοιβαίων κεφαλαίων που διατηρείτε στην Τράπεζα Πειραιώς.



 18.  Μέσω της υπηρεσίας της 1bank είχα πρόσβαση και στα προϊόντα της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο. Μετά την ενοποίηση, θα         συνεχίζω να έχω αυτή την δυνατότητα;

Ναι, συνεχίζετε να έχετε την δυνατότητα πρόσβασης στην υπηρεσία της 1bank για τα προϊόντα της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο, χρησιμοποιώντας τους ίδιους κωδικούς εισόδου (Userid & Passcode), μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο.



 19.  Συνεχίζω να έχω την δυνατότητα παρακολούθησης των κινήσεων των λογαριασμών μου μέσω e-statements;

Δεν είναι πλέον διαθέσιμα μέσω web banking τα e-statements των λογαριασμών που τηρούσατε στο πρώην δίκτυο της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα για τις κινήσεις προ της 28/10/2013. Θα είναι διαθέσιμα e-statements των καταθετικών σας λογαριασμών για τις κινήσεις μετά τις 28/10/2013.



 20.  Μπορώ να αποστέλλω αρχείο μαζικών πληρωμών για ΙΚΑ / ΦΠΑ/ ΟΑΕΕ μέσω της εφαρμογής DIAS Debit;

Μετά τις 28/10/2013, η δυνατότητα αποστολής αρχείου μαζικών πληρωμών ΙΚΑ /ΦΠΑ/ ΟΑΕΕ δεν είναι διαθέσιμη. Οι πληρωμές σ’ αυτούς τους οργανισμούς θα πρέπει να καταχωρούνται μεμονωμένα.



 21.  Από πού μπορώ να μπω στο phone banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;
    • Καλέστε στο 18 28 38 (χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) ή στο +30 210 3288000 (για κλήσεις από το εξωτερικό). Αν επιθυμείτε να συνεχίσετε στα Αγγλικά πιέστε «9»
    • Επιλέξτε «2» για τραπεζικές συναλλαγές μέσω winbank phone banking
    • Επιλέξτε «1» για να συνδεθείτε με την υπηρεσία winbank phone banking
    • Επιλέξτε «1» αν είστε εγγεγραμμένος με ελληνικό αριθμό τηλεφώνου ή «2» αν είστε εγγεγραμμένος με αριθμό τηλεφώνου άλλης χώρας


 22.  Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από το phone banking της 1bank στο winbank phone banking         προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Ως Κωδικό Εισόδου (Username) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό του τηλεφώνου που είχατε δηλώσει στο πρώην δίκτυο της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και που επιβεβαιώσατε προσφάτως μέσω της 1bank. Ως Κωδικό Ασφαλείας (Password) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Password που χρησιμοποιούσατε στην 1bank.

Εάν δεν προχωρήσατε σε αυτή την επιβεβαίωση, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία winbank phone banking ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα (κλήση στο 2103288000, επιλογή 2 και ξανά επιλογή 2). Σημειώνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή στο winbank phone banking είναι ότι έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα.