Πιστωτικές κάρτες - Πρώην Millennium Bank - F.A.Q.

Νέες πιστωτικές κάρτες της πρώην Millennium Bank στην Ελλάδα δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές ερωτήσεις

1.
Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας πιστωτικής κάρτας της πρώην Millennium Bank;
Νέα κάρτα της πρώην Millennium Bank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.
2.
Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Millennium Bank και επιθυμώ να εκδοθεί κάρτα πρόσθετου μέλους, υπάρχει αυτή η δυνατότητα;
Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης κάρτας πρόσθετου μέλους της πρώην Millennium Bank , κάνοντας αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
3.
Ποιές συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Millennium Bank, στα ΑΤΜ του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς;
Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:
  • ανάληψη μετρητών
  • αλλαγή Ρin
  • πληρωμή με κατάθεση μετρητών
  • ερώτηση υπολοίπου
  • ενεργοποίηση κάρτας
4.
Πώς θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της πιστωτικής μου κάρτας της πρώην Millennium Bank;
Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:
  • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
  • των ΑΤΜsτης Τράπεζας Πειραιώς
  • της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • της Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 328 8000, 24ώρες το 24ωρο
5.
Πού μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Millennium Bank;
Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:
  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • στα ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς στα ταμεία τωνκαταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
  • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
6.
Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Millennium Bank, η οποία λήγει σύντομα. Πότε θα παραλάβω την ανανέωση της κάρτας μου;
Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.
7.
Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Millennium Bank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;
Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάσταση της κάρτας σας.
8.
Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Millennium Bank και δεν θυμάμαι το PΙΝ της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή του;
Για να αιτηθείτε την επανέκδοση του PIN, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, είτε καλέστε στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 32 88 000 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288000.
9.
Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής μου κάρτας της πρώην Millennium Bank, που έχω δώσει;
Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.
10.
Μπορώ να συμμετέχω με την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Millennium Bank σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες;
Βεβαίως μπορείτε. Θα ενημερώνεστε μέσω των μηνιαίων λογαριασμών, της ιστοσελίδας της Τράπεζας ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.
11.
Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή SMS κάθε φορά που χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Millennium Bank;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:
  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή
12.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την πιστωτική κάρτα της πρώην Millennium Bank;
Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 32 88 000.
13.
Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής πιστωτικής κάρτας της πρώην Millennium Βank;
Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 210 32 88 000, 24 ώρες το 24ωρο.
14.
Η υπηρεσία Verified by Visa ισχύει για τις πιστωτικές κάρτες της πρώην Millennium Bank;
Η υπηρεσία Verified by Visa προσωρινά δεν είναι διαθέσιμη. Για την επανεργοποίησή της θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.