Ανάκτηση Κωδικών, Πρόσβασης & ExtraPin

Στις αναλυτικές οδηγίες που ακολουθούν, θα δείτε πόσο εύκολο είναι να διαχειριστείτε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζετε με τους κωδικούς σας, κατά την είσοδό σας στo Piraeus e-banking. Έτσι θα μπορείτε, άμεσα, ανά πάσα στιγμή, να ανακτήσετε την πρόσβασή σας.

Επιπλέον, μπορείτε να δείτε με απλά βήματα τη διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN, για να πραγματοποιείτε όλες τις καθημερινές σας συναλλαγές ηλεκτρονικά.

Επαναφορά Πρόσβασης στο Piraeus e-banking

Βήμα 1

Επισκεφθείτε τη σελίδα www.ebanking.piraeusbank.gr και επιλέξτε να συνδεθείτε ως «Ιδιώτης».

Βήμα 2

Αυτόματα μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα του Piraeus e-banking. Επιλέξτε Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;».

Βήμα 3

Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε «Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου» και πατήστε ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ.

Βήμα 4

Επιλέξτε τον τύπο της χρεωστικής σας κάρτας και εισάγετε τα ψηφία που σας ζητούνται. Πληκτρολογήστε το Username που χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στo Piraeus e-banking και τέλος το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς για τη λήψη extraPIN. Πατήστε συνέχεια.

Βήμα 5

Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό extraPIN που λάβατε με μήνυμα SMS στο κινητό σας. Μόλις λάβετε και εισάγετε τον κωδικό extraPIN, πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε.

Επανέκδοση Password για την είσοδό σας στo Piraeus e-banking

Βήμα 1

Επισκεφθείτε τη σελίδα www.ebanking.piraeusbank.gr και επιλέξτε να συνδεθείτε ως «Ιδιώτης».

Βήμα 2

Αυτόματα μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα του Piraeus e-banking. Επιλέξτε Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;».

Βήμα 3

Σε αυτή την οθόνη επιλέξτε «Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password» και στη συνέχεια πατήστε ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ PASSWORD.

Βήμα 4

Επιλέξτε τον τύπο της χρεωστικής σας κάρτας και εισάγετε τα ψηφία που σας ζητούνται. Πληκτρολογήστε το Username που χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στο Piraeus e-banking και τέλος το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς για τη λήψη extraPIN. Πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Βήμα 5

Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό extraPIN που λάβατε με μήνυμα SMS στο κινητό σας. Μόλις λάβετε και εισάγετε τον κωδικό extraPIN, πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Βήμα 6

Καταχωρήστε στα κενά πεδία τα δύο αντίστοιχα ψηφία από το PIN της χρεωστικής σας κάρτας και πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Αμέσως μετά θα λάβετε στο κινητό σας με SMS, το προσωρινό password (ισχύει για 72 ώρες) για να ολοκληρώσετε τη σύνδεσή σας.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε.

Υπενθύμιση username για την είσοδό σας στο Piraeus e-banking

Βήμα 1

Επισκεφθείτε τη σελίδα www.ebanking.piraeusbank.gr και επιλέξτε να συνδεθείτε ως «Ιδιώτης».

Βήμα 2

Αυτόματα μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα του Piraeus e-banking. Επιλέξτε «Ξεχάσατε το Username;».

Βήμα 3

Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε τον τύπο της χρεωστικής σας κάρτας και εισάγετε τα ψηφία που σας ζητούνται. Στη συνέχεια πληκτρολογήστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς. Τέλος, πατήστε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ και άμεσα θα λάβετε μήνυμα SMS στο κινητό σας με το Username σας για την είσοδο στο Piraeus e-banking.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε.

Διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN

Για τη διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς και να είστε εγγεγραμμένος πελάτης στην υπηρεσία Piraeus phone banking.


Βήμα 1

Πραγματοποιήστε είσοδο στo Piraeus e-banking με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας (πάνω αριστερά που γράφει το ονοματεπώνυμό σας) επιλέξτε «Ρυθμίσεις Ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».

Βήμα 2

Αμέσως μετά επιλέξτε «ΚΙΝΗΤΟ extraPIN» και στη συνέχεια «ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ».

Βήμα 3

Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να συμπληρώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN . Πατήστε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ».

Βήμα 4

Αμέσως μετά θα λάβετε με sms, σε αυτόν τον αριθμό, έναν κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να καταχωρήσετε για να συνεχίσετε τη διαδικασία. Πατήστε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ».

Βήμα 5

Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε. Πατήστε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ».

Βήμα 6

Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό Αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Για να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα λήψης των κωδικών extraPIN στο κινητό σας, είναι απαραίτητο να καλέσετε στο Call Center της Τράπεζας Πειραιώς στο 210 3288000 (χρέωση ως κλήση προς σταθερό/κινητό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε, για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό). Για να συνδεθείτε στο Piraeus phone banking (πείτε: «ΣΥΝΔΕΣΗ PHONE BANKING»). Αφού συνδεθείτε, δηλώστε στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης». Στην περίπτωση που δεν έχετε καταγράψει τον κωδικό αίτησης ο εκπρόσωπος μπορεί να τον εντοπίσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησης» σας. Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Piraeus phone banking, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας τα παραπάνω τηλέφωνα. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία δηλώνοντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».