ATM - Πρώην Millennium Bank

Στα πλαίσια ενοποίησης των συστημάτων του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα με τα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, ενοποιείται και το διευρυμένο Δίκτυο ΑΤΜs Τράπεζας Πειραιώς & πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα. Εδώ μπορείτε να δείτε κάποια βασικά ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν, σχετικά με την εξυπηρέτησή σας στο ενοποιημένο πλέον δίκτυο των ΑΤΜs.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Τι συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω στα ATMs της Τράπεζας Πειραιώς;

Το δίκτυο ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει όλη την Ελλάδα και σας εξυπηρετεί με ασφάλεια οποιαδήποτε στιγμή στο 24ωρο. Δέχεται χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες όλων των ελληνικών τραπεζών, αλλά και ξένων, για αναλήψεις, πληρωμές και πολλές άλλες συναλλαγές. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.



 2.  Πότε θα είναι διαθέσιμες οι συναλλαγές Λεφτά στο Λεπτό & Ανανέωση χρόνου ομιλίας στα ΑΤΜ του πρώην δικτύου Millennium       Bank στην Ελλάδα που χρησιμοποιώ;

Οι συναλλαγές αυτές θα ενεργοποιηθούν σταδιακά σε όλα τα ΑΤΜ του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα.



 3.  Μπορώ να κάνω μεταφορά μεταξύ λογαριασμών του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα & Τράπεζας Πειραιώς;

Βεβαίως, χρησιμοποιείτε την αντίστοιχη συναλλαγή στο ΑΤΜ "Μεταφορά" και επιλέγετε στη συνέχεια τους λογαριασμούς στους οποίους θέλετε να μεταφέρετε τα χρήματα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο λογαριασμός να είναι συνδεδεμένος με τη χρεωστική κάρτα.

Μπορείτε να συνδέσετε μέχρι 4 λογαριασμούς της κατηγορίας "Ταμιευτηρίου" και μέχρι 4 λογαριασμούς συνολικά των κατηγοριών "Όψεως", "Τρεχούμενοι", "Ανοιχτών Δανείων" και μέχρι 5 πιστωτικές κάρτες. Προτείνεται ωστόσο, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του διευρυμένου δικτύου του Ομίλου Πειραιώς, να αποκτήσετε άμεσα τη χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς και να συνδέσετε σε αυτήν τους λογαριασμούς σας.



 4.  Πως μπορώ να μεταφέρω χρήματα σε λογαριασμό 3ου προσώπου;

Μπορείτε μέσω των υπηρεσιών winbank web banking και winbank phone banking. Εναλλακτικά μπορείτε να καταθέσετε μετρητά σε λογαριασμό 3ου, μέσω των Μηχανημάτων easypay.



 5.  Πως μπορώ να πληρώνω τη δική μου πιστωτική κάρτα στο ΑΤΜ;

Η πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας μέσω ΑΤΜ πραγματοποιείται:

    • με κατάθεση μετρητών με την πιστωτική σας κάρτα, χωρίς εισαγωγή ΡΙΝ
    • με χρήση της χρεωστικής σας κάρτας και χρέωση καταθετικού λογαριασμού

Προϋπόθεση, η πιστωτική σας κάρτα να είναι συνδεδεμένη στη χρεωστική σας κάρτα.
Για να συνδέσετε την πιστωτική σας κάρτα στη χρεωστική επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς. Εναλλακτικά, μπορείτε να τις συνδέσετε μέσω winbank web banking ή τηλεφωνικά μέσω winbank phone banking.



 6.  Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω Πληρωμή Λογαριασμού για όσους οργανισμούς δεν είναι διαθέσιμοι μέσω του πρώην δικτύου       Millennium Bank στην Ελλάδα ;

Από το διευρυμένο δίκτυο ΑΤΜς της Τράπεζας Πειραιώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές για λογαριασμούς ΔΕΗ και ΟΤΕ με χρέωση καταθετκού λογαριασμού. Μέσω του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς, Μηχανημάτων easypay, winbank web banking, winbank phone banking και www.easypay.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές προς πάνω από 750 φορείς.



 7.  Μπορώ να πραγματοποιήσω εμβάσματα μέσω ΑΤΜ;

Μετά και την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων η υπηρεσία Εμβάσματα μέσω ΑΤΜ δεν θα είναι διαθέσιμη. Για να στείλετε το έμβασμά σας επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε το έμβασμά σας μέσω winbank web bankingwinbank phone banking & winbank mobile banking app.



 8.  Μπορώ να πραγματοποιήσω κατάθεση εγγράφων/δικαιολογητικών στο ΑΤΜ;

H κατάθεση εγγράφων/δικαιολογητικών με φάκελο μέσω ΑΤΜ δεν θα υποστηρίζεται από το διευρυμένο δίκτυο ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.



 9.  Μπορώ να πραγματοποιήσω παραγγελία μπλοκ επιταγών στο ΑΤΜ;

H παραγγελία μπλοκ επιταγών μέσω ΑΤΜ, δεν θα υποστηρίζεται από το διευρυμένο δίκτυο ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς. Για να παραγγείλετε μπλοκ επιταγών επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



 10.  Μπορώ να δω τις κινήσεις των λογαριασμών μου;

Βεβαίως, εφόσον οι λογαριασμοί σας είναι συνδεδεμένοι με την χρεωστική κάρτα σας, μπορείτε μέσω ΑΤΜ να δείτε τις 6 τελευταίες συναλλαγές σας.



 11.  Πως μπορώ να δω τον αριθμό του λογαριασμού μου;

Μέσω της υπηρεσίας winbank phone banking καλώντας στο 210 32 88 000 εντός Ελλάδος ή στο +30 210 3288000 από το εξωτερικό ή ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας winbank web banking.



 12.  Έχω στην κατοχή μου χρεωστική κάρτα τMillennium bank MasterCard Debit και δεν την έχω ενεργοποιήσει. Θα μπορούσα να         την ενεργοποιήσω;

H χρεωστική σας κάρτα Millennium bank MasterCard Debit μπορεί να ενεργοποιηθεί στο ΑΤΜ του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδας , έως και τις 04/12/2013 στις 24:00.

Από τις 9/12/2013, θα μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου του Ομίλου Πειραιώς ώστε να αποκτήσετε άμεσα τη χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς και να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας σε αυτή. Εάν είστε ήδη κάτοχος της χρεωστικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς, θα έχετε τη δυνατότητα να συνδέσετε σε αυτή τους λογαριασμούς σας είτε στο κατάστημα, είτε μέσω winbank web banking, είτε τηλεφωνικά μέσω winbank phone banking.