1. Έχω κωδικούς σύνδεσης με το e-banking του πρώην δικτύου της Πανελλήνιας Τράπεζας. Μπορώ να τους χρησιμοποιήσω;
- Αν είστε χρήστης του e-banking της πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας και δεν έχετε κωδικούς winbank web banking, οι κωδικοί σας καταργούνται και θα πρέπει να απευθυνθείτε από τις 20/07 σε ένα από τα 403 καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (Κέντρα Ειδικών Συναλλαγών και Εξυπηρέτησης Συνταξιούχων) για να εκδώσετε τους κωδικούς πρόσβασης στην υπηρεσία winbank web banking.
- Εάν έχετε ήδη κωδικούς winbank web banking, οι κωδικοί που χρησιμοποιούσατε στο e-banking της Πανελλήνιας τράπεζας καταργούνται και ισχύουν αποκλειστικά οι κωδικοί της winbank. Μετά την είσοδο σας στην υπηρεσία θα μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε το ενοποιημένο σας με την Πανελλήνια Τράπεζα χαρτοφυλάκιο.
Παράλληλα, η συσκευή e-token της πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί και αντικαθίσταται από τον κωδικό extraPIN ή τη συσκευή extraPIN generator που χρησιμοποιείτε στο winbank web banking.
2. Είμαι παράλληλα πελάτης και στην Τράπεζα Πειραιώς και έχω ήδη κωδικούς σύνδεσης με τη winbank. Ποιούς κωδικούς πρέπει να χρησιμοποιώ;
Εάν έχετε ήδη κωδικούς winbank web banking, οι κωδικοί που χρησιμοποιούσατε στο e-banking της Πανελλήνιας Τράπεζας καταργούνται και ισχύουν αποκλειστικά οι κωδικοί της winbank. Μετά την είσοδο σας στην υπηρεσία θα μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε το ενοποιημένο σας με την Πανελλήνια τράπεζα χαρτοφυλάκιο.
3. Μόλις συνδεθώ με τη winbank, θα μπορώ να δω όλους τους λογαριασμούς μου;
Ναι, θα μπορείτε να βλέπετε το ενοποιημένο χαρτοφυλάκιο που τηρείτε στην Τράπεζα Πειραιώς και στο πρώην δίκτυο Πανελλήνιας Τράπεζας. Αν δε βλέπετε τους λογαριασμούς του πρώην δικτύου Πανελλήνιας Τράπεζας, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
4. Για την πραγματοποίηση συναλλαγών θα χρειαστεί πρόσθετος κωδικός ασφαλείας, όπως και στο πρώην δίκτυο Πανελλήνιας Τράπεζας;
Η συσκευή e Token της υπηρεσίας e-banking του πρώην δικτύου Πανελλήνιας Τράπεζας καταργείται και αντικαθίσταται από τον κωδικό extraPIN ή τη συσκευή extraPIN generator που χρησιμοποιείτε στο winbank web banking.
Eφόσον δεν έχετε κωδικούς winbank, κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία winbank web banking θα αποκτήσετε νέα συσκευή extraPIN generator ή εναλλακτικά θα εγγραφείτε για χρήση του extraPIN μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που θα δηλώσετε.
5. Εφόσον πλέον το e-token της υπηρεσίας e-banking του πρώην δικτύου της Πανελλήνιας Τράπεζας δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να το επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα;
Όχι, δε χρειάζεται να το επιστρέψετε σε κάποιο κατάστημα καθώς πλέον δεν λειτουργεί.
6. Μέσω του e-banking του πρώην δικτύου της Πανελλήνιας Τράπεζας πραγματοποιούσα πληρωμές λογαριασμών, ΙΚΑ και ΦΠΑ. Θα μπορώ να το κάνω και στη winbank;
Ναι, θα μπορείτε, μέσω του μενού ΠΛΗΡΩΜΕΣ με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας.
7. Ορισμένες από τις συναλλαγές που εκτελούσα μέσω του e-banking του πρώην δικτύου της Πανελλήνιας Τράπεζας με επιβάρυναν με προμήθεια. Θα ισχύει η ίδια τιμολόγηση και στη winbank;
Για την πραγματοποίηση των συναλλαγών σας, θα ισχύει η τιμολογιακή πολιτική της winbank.
Εάν για συγκεκριμένες συναλλαγές έχετε προνομιακή τιμολόγηση, παρακαλούμε απευθυνθείτε στα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά.
8. Θα μπορώ μέσω της winbank να έχω πρόσβαση στην on-line δραστηριότητά μου στο περιβάλλον του πρώην δικτύου της Πανελλήνιας Τράπεζας;
Δε θα υπάρχει η δυνατότητα να δείτε την online δραστηριότητά σας στο e-banking του πρώην δικτύου της Πανελλήνιας Τράπεζας. Ωστόσο, η online δραστηριότητά σας στη winbank θα είναι διαθέσιμη για παρακολούθηση, ακολουθώντας το μενού «Υπηρεσίες Πελάτη/ Ιστορικό Ενεργειών».
Αν σας ενδιαφέρει να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες κάποιας πληρωμής/μεταφοράς, ακολουθείτε το μενού «Μεταφορές-Εμβάσματα/ Ιστορικό Πληρωμών-Μεταφορών» από όπου θα μπορείτε να επανακτήσετε την ηλεκτρονική απόδειξη της συναλλαγής σας.