Άτομα με ακουστική αναπηρία

Η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει στα Κωφά και Βαρήκοα άτομα σημαντικές υπηρεσίες που διευκολύνουν τις καθημερινές τους συναλλαγές και επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση στις τραπεζικές υπηρεσίες.

Υπηρεσίες για Κωφούς και Βαρήκοους πελάτες:

  • Απόκτηση λογαριασμού, χρεωστικής κάρτας και κωδικών Piraeus e-banking σε λιγότερο από 15 λεπτά μέσω της υπηρεσίας “Digital Onboarding”, με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται απομακρυσμένα μέσω βίντεο κλήσης από υπάλληλο εκπαιδευμένο στις βασικές αρχές της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για τους ιδιώτες πελάτες καθώς και για όσους είναι Ελεύθεροι Επαγγελματίες ή διαχειρίζονται Ατομικές Επιχειρήσεις. 
  • Συναλλαγές ταμείου με εκπαιδευμένους ταμίες στις βασικές αρχές της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, στα καταστήματα που διαθέτουν μηχάνημα VTS (Virtual Teller Station).
  • Στα e-branches και στα νέου τύπου καταστήματα της Τράπεζας, οι Κωφοί και Βαρήκοοι πελάτες ενημερώνονται για τα διαθέσιμα μηχανήματα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, μέσω ενός διαδραστικού χάρτη που διαθέτει οθόνη αφής.
  • Εξυπηρέτηση μέσω του virtual assistant του Piraeus e-banking, που είναι διαθέσιμος όλο το 24ωρο, παρέχοντας τη δυνατότητα άμεσης απάντησης σε βασικές ερωτήσεις, ενώ μπορεί να βοηθήσει στην εκτέλεση οποιαδήποτε συναλλαγής που πραγματοποιείται μέσω του Piraeus e-banking.