Άτομα με νοητική αναπηρία
Ένα ακόμη πεδίο στο οποίο η Τράπεζα Πειραιώς έχει αποφασίσει να επενδύσει είναι η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών με κάποιας μορφής νοητική αναπηρία.
Έτσι, στα νέου τύπου καταστήματα έχει προβλεφθεί:
- η κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση των πελατών με νοητική αναπηρία.
- η χρήση του meeting room, ώστε οι πελάτες να βρίσκονται σε ένα περιβάλλον ελεύθερο από εξωτερικά ερεθίσματα.
- οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης έχουν λάβει εκπαίδευση αναφορικά με την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και τις στρατηγικές διαχείρισης ατόμων με ΔΑΦ ή/ και νοητική αδυναμία.