Ασφάλεια Υπηρεσιών Piraeus phone banking


Για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια της υπηρεσίας Piraeus phone banking, εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας και προστατεύουν τα δεδομένα σας.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.    Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking έχετε μόνο πληκτρολογώντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:

    • Το κινητό ή σταθερό τηλέφωνο που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία
    • Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password)

Αν καλείτε από το τηλέφωνο (κινητό ή σταθερό) που δηλώσατε χωρίς απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε μόνο τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).

Αν καλείτε από διαφορετικό τηλέφωνο ή με απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και μετά τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).

Ο αρχικός Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας σας είναι το 4ψήφιο PIN της χρεωστικής κάρτας σας της Τράπεζας Πειραιώς. Μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με 6ψήφιο κωδικό της επιλογής σας. Ο 6ψήφιος κωδικός θα ισχύει μόνο για την υπηρεσία Piraeus phone banking, όχι για τη χρεωστική κάρτα σας.




 2.     Κλείδωμα Kωδικών

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking.


Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus  phone banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των υπηρεσιών Piraeus e-banking:

    • Aπό σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
    • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000


 3.     Πιστοποίηση στοιχείων

Πριν εκτελέσουν οποιαδήποτε συναλλαγή σας, για τη δική σας ασφάλεια οι εκπρόσωποι της Τράπεζας Πειραιώς πιστοποιούν τα στοιχεία σας.

Ταυτοποίηση συναλλαγών

Για την πραγματοποίηση συναλλαγών στο Piraeus e-banking bαπαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή.

Η ταυτοποίησή σας επιτυγχάνεται εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με ειδοποίηση* (Push Notification) ή με Κωδικό extraPIN που λαμβάνετε μέσω Viber** ή με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

*Τον κωδικό λαμβάνετε με ειδοποίηση (push notification), εφόσον είστε χρήστης του Piraeus app και έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή και στη συσκευή σας.

**Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό του Piraeus e-banking. 
Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας, μέσω Push Notification ή SMS, όπως ακριβώς τον λαμβάνετε και σήμερα. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε το Piraeus e-banking από τη λίστα των αποδεκτών στην εφαρμογή Viber αλλά και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.


Καταγραφή και μαγνητοφώνηση των κλήσεων

Για λόγους ασφαλείας και για δική σας διασφάλιση, όλες οι κλήσεις καταγράφονται και μαγνητοφωνούνται από το σύστημα. Μπορείτε να αιτηθείτε αντίγραφο των ηχογραφημένων συνομιλιών σας υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Τράπεζα Πειραιώς.


Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα που έχουν περιέλθει ή θα περιέλθουν νόμιμα στην Τράπεζα Πειραιώς στο μέλλον αναφορικά με την χρήση του Piraeus e-banking, θα συμπεριληφθούν στο αρχείο προσωπικών δεδομένων που τηρεί η Τράπεζα, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας και θα αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας προς το σκοπό της σωστής εξυπηρέτησης, υποστήριξης και παρακολούθησης της συναλλακτικής σας σχέσης σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ενημερωτικό έντυπο «Ενημέρωση για την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα», το οποίο μπορείτε  να  αναζητήσετε στην ιστοσελίδα μας http://www.piraeusbank.gr/el/Idiwtes/gdpr.


Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στην υπηρεσία Piraeus phone banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus phone banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus e-banking ακολουθώντας κάποιο link.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στην υπηρεσία Piraeus phone banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.


Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), αλλάξτε τον αμέσως. Επικοινωνήστε με την υπηρεσία Piraeus e-banking banking και ζητήστε να αλλάξετε το στοιχείο αυτό.



Καλέστε:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000