1. Προσωπικοί Kωδικοί
Πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus e-banking έχετε μόνο εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:
-
- Τον Κωδικό Εισόδου σας (Username)
- Τον Προσωπικό Κωδικός Ασφαλεία σας (Password)
Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας τους λαμβάνετε ηλεκτρονικά εάν επιλέξετε να κάνετε online εγγραφή στην υπηρεσία ή στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με την υπογραφή της σύμβασής σας.
Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Piraeus e-banking, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα σας υποχρεώνει να μεταβάλετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας (PIN), εάν έχετε εγγραφεί online ή
τον Κωδικό Εισόδου σας (Username) και τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας (PIN), εάν έχετε εγγραφεί από κατάστημα.
Κάθε δύο ή τρεις μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (Password). Μπορείτε όμως και να τους μεταβάλλετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
2. Κλείδωμα Kωδικών
-
- Ξέχασα το Username μου
Εάν δεν θυμάστε το username σας πατήστε εδώ.
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 32 88 000 (από Ελλάδα και εξωτερικό από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) για να ανακτήσετε την πρόσβασή σας.
-
- Ξέχασα το Password μου
Εάν είστε Ιδιώτης με ενεργοποιημένη τη δυνατότητα λήψης sms extraPIN και γνωρίζετε το Username σας αλλά δεν θυμάστε το Password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση Password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.
Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση Password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας.
- Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι τους κωδικούς μου
Εάν είστε Ιδιώτης και γνωρίζετε το Username και το Password σας αλλά τους έχετε καταχωρήσει μέχρι και τρείς φορές λανθασμένα και έχετε κλειδωθεί, πατήστε εδώ.
Εναλλακτικά, η διαδικασία ξεκλειδώματος συνεχίζει να παρέχεται και μέσω εκπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς, στο +30 210 32 88 000 (από Ελλάδα και εξωτερικό από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε).
3. Αυτόματη Aποσύνδεση
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 10 λεπτά, για τη δική σας ασφάλεια σάς αποσυνδέει αυτόματα.